[:es]
Los coruñeses suman su tercera victoria consecutiva en la Liga A.
koroibos | vigo 07.07.2019
La tripulación del Club Remo Ares sigue mostrándose inalcanzable ante sus directos adversarios en la primera división de la Liga Gallega de Taineras y ayer volvió a ser el campeón induscutible en la XIV Bandera Concello de A Pobra do Caramiñal. No se puede pedir más: tres regatas y tres victorias y además, con contundencia y sencillez. Ahora lidera en solitario con 33 puntos, seguido de Mecos con 29; y Samertolaméu y Tirán con 26. El hueco se está agrandando y cada jornada parece más difícil para los tres que siguen a Ares, porque no parecen los remeros ártabros, muy asequibles a sufrir flaquezas. Al menos con el poderío que viene mostrando.
La tercera serie y en teoría la final entre los favoritos, no dejó libertad a una posible sorpresa. Ares siguió el guión y no se apartó ni un ápice. Desde la primera palada zanjó la pelea por la victoria, poniendo su proa en franquía de victoria y dominó desde tan privilegiada posición, todas las evoluciones de los que podrían presentarle batalla. Pero todo se difuminó desde mitad de regata.
Los chicos de Samertolaméu intentaron presentarle batalla y lo que sí abrieron fue un duelo cerrado con Mecos, mientras Tirán iba perdiendo fuelle. Victoria soberana de Ares, y sprint espectacular entre Mecos y Samertolaméu por la segunda plaza que los de O Grove inclinaron a su favor con 28 centésimas por delante. Tirán, cuarto en la pelea, se vio desbordado y sólo pudo ser cuarto.
Liga Femenina
También en el mismo escenario de Chapela se disputó ayer la primera regata de la Liga Femenina con una victoria clara y contundente del equipo mixto Mecos-Coruxo, que no dejaron opción a ninguna de sus adversarias. Campeonas y dueñas soberanas de la regata de ayer y de la IV Bandera Concello de Redondela, que les fue entregada al finalizar la prueba, lo mismo que a Cabana-Ferrol, por la alcaldesa de Redondela.
Este mixto Mecos-Coruxo abre la clasificación general con seis puntos, seguidas de Cabo da Cruz que les apretó, pero de lejos, y más atrás Perillo, tercero; luego Tirán, Mugardos y Chapela.
Las chicas del equipo mixto Mecos-Coruxo, ponen su apuesta muy alta y se perfilan con grandes pronunciamientos, que tendrán que confirmar en próximas confrontas[:gl]
Os coruñeses suman a súa terceira victoria consecutiva na Liga A.
koroibos | vigo 07.07.2019
A tripulación do Club Remo Ares sigue mostrándose inalcanzable ante os seus directos adversarios na primeira división da Liga Galega de Traiñas e onte voltou a selo campeón induscutible na XIV Bandeira Concello de A Pobra do Caramiñal. Non se pode pedir máis: tres regatas e tres victorias e ademáis, con contundencia e sencillez. Agora lidera en solitario con 33 puntos, seguido de Mecos con 29; e Samertolaméu e Tirán con 26. O hoco estase agrandando e cada xornada parece máis difícil para os tres que siguen a Ares, porque non parecen os remeros ártabros, moi asequibles a sufrir fraquezas. O menos co poderío que ven amosando.
A terceira serie, e en teoría a final entre os favoritos, no deixou liberdade a unha posible sorpresa. Ares seguiu o guión e non se apartou ni un ápice. Dende a primeira palada zanxou a pelexa pola victoria, poñendo a súa proa en franquía de victoria, domiñando dende tan privilexiada posición, todas as evolucións dos que podrían presentarlle batalla. Pero todo se difuminou dende a metade de regata.
Samertolaméu tentou presentarlle batalla e o que sí abriron foi un duelo pechado con Mecos, mentras Tirán iba perdendo fuelle. Victoria soberana de Ares, e sprint espectacular entre Mecos e Samertolaméu pola segunda plaza que os de O Grove inclinaron o seu favor con 28 centésimas por diante. Tirán, cuarto na pelexa, viuse desbordado e soamentes pudo ser cuarto.
Liga Femeniña
Tamén no mismo escenario de Chapela disputouse onte a primeira regata da Liga Femeniña con unha victoria clara e contundente do equipo mixto Mecos-Coruxo, que non deixaron opción a nengunha das sus adversarias. Campeonas e dueñas soberanas da regata de onte e da IV Bandeira Concello de Redondela, que lles foi entregada o rematar a proba, o mismo que a Cabana-Ferrol, pola alcaldesa de Redondela.
Este mixto Mecos-Coruxo abre a clasificación xeral con seis puntos, seguidas de Cabo da Cruz que lles apretou, pero de lonxe, e máis atrás Perillo, tercero; logo Tirán, Mugardos e Chapela.[:]